عایق صوتی شانه تخمه مرغی

۱ بازديد
عایق صوتی شانه تخمه مرغی را بسیاری تحت عنوان فوم عایق صوتی شانه تخم مرغی نیز می شناسند. این فوم ها به طور گسترده به منظور عایق کردن دیوارهای مکان های مختلف استفاده می شوند. تهیه و نصب این نوع از عایق صوتی و کارایی بالایی که در عایق نمودن صدا و یا ممانعت از اکوی صدا دارند، آنها را به محصولی محبوب در عایق بندی روکار دیوارها تبدیل کرده است. صد البته که کیفیت و کارایی انواع فوم شانه تخم مرغی موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است. این فوم ها از جنس پلی یورتان یا پلی اورتان بوده و کیفیت پلی یورتان به کار برده شده در ساخت آنها، کیفیت پروسه ساخت و همچنین ضخامت متفاوتی که این فوم ها دارند، در کیفیت نهایی کار موثر است. برای تهیه و خرید فوم عایق صوتی شانه تخمه مرغی در تهران سایر شهرها، لازم است که به کیفیت محصول خریداری شده دقت شده و تلاش شود که این محصول با بالاترین کیفیت (جهت دستیابی به مطلوب ترین نتیجه) تهیه و خریداری شود. اگر کنجکاو هستید که بدانید آیا عایق صوتی شانه تخم مرغی برای عایق بندی فضای شما مناسب است و در صورت مناسب بودن آن را از یک منبع مطمئن و معتبر با بالاترین کیفیت تهیه کنید، کافیست با مشاوران متخصص ما در گروه عایق صوتی تماس بگیرید تا شما را در جزئی ترین مسائل مربوط به عایق صوتی راهنمایی کنند.
فوم شانه تخمه مرغی نسوز حالت اسفنجی دارد. حالت اسفنجی این فوم، باعث منعطف شدن آن می‌شود. این نرمی و انعطاف فوم شانه تخمه مرغی نسوز باعث شده است این نوع فوم، جزء فوم‌های سلول باز به شمار بیاید. فوم شانه تخمه مرغی نسوز جزء ابزار‌های ارزان و بسیار پر استفاده در بین ابزارهای آکوستیک است. ویژگی‌های فوم شانه تخم مرغی نسوز را در ادامه آورده ایم.
۱٫ می‌توان به عنوان عایق صوتی حرارتی بهره گرفت.
۲٫ چون این فوم از جنس فوم الاستومری است، مقاوم در برابر آتش سوزی است.
۳٫ چون این فوم، به صورت شیت‌های ورقه‌ای است پس هر موقع که لازم باشد می‌توان با یک وسیله تیز، این نوع عایق را برید.
۴٫ این فوم عایق صوت و عایق حرارت و گرما است.
۵٫ این فوم، ضد آب است.
۶٫ این فوم، ضد باکتری و ضد قارچ است. در واقع این نوع عایق، سازگاری کاملی با محیط زیست دارد.
۷٫ این فوم، با عایق کوبه ای، سازگاری کاملی دارد.
۸٫ این فوم، استحکام فیزیکی خیلی زیادی دارد. این نوع عایق، در برابر پارگی در زمان اجرا و در زمان استفاده، مقاوم است.
۹٫ این فوم، وزن بسیار پایینی دارد و انعطاف پذیری آن هم بالا است. همین امر باعث شده است که این عایق، به راحتی بر روی دیوار‌های مشترک یا سایر سطوح نصب گردد.
۱۰٫ این فوم، صد درصد صدا را از بین می‌برد. این نوع عایق، برای قرار گرفتن بر روی دیوار، نیازی به ترکیب شدن با موارد دیگری مانند مینرال پلاس و پشم سنگ و الاستومریک و … را ندارد.
۱۱٫ در پشت فوم شانه تخم مرغی نسوز، چسب مسلح نخ دار وجود دارد. همین امر موجب شده است که این نوع عایق، به راحتی بر روی تمامی سطوح صاف و صیقلی تمیز بچسبد. بدیهی است که وجود هر گونه گرد و خاک و روغن و گریس و کثیفی مانع از چسبیدن این نوع عایق به سطوح می‌شود. بنابراین قبل از اینکه بخواهید فوم شانه تخم مرغی نسوز را به سطحی بچسبانید، حتما آن سطح را به خوبی تمیز کنید. فوم شانه تخم مرغی نسوز را می‌توان به راحتی به گچ و چوب و پلاستیک و بتن و فلزات چسباند.
انواع فوم شانه تخم مرغی نسوز در سایت عایق صوتی با آدرس اینترنتی ayeghsoti.com وجود دارد. در این سایت، مقالات متعددی هم راجع به عایق‌های صوتی و عایق‌های حرارتی و … وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.